»Od gospoda Maljevca in gospe Klakočar Zupančič bi pričakovala, da se opravičita za ta videoposnetek vsem staršem, ker je bil v posmeh vsem nam, ker sta v bistvu oba lagala.«
»Zavezujem se, da bom vsak teden poizvedovala, kako teče projekt, in da bom ministrstvo neprestano opominjala, da je včeraj na Odmevih njihova predstavnica rekla, da naj bi do avgusta 2025, tako sem razumela, ta zadeva bila tudi sistemsko urejena.«
»Poudarjamo, da je projekt pomoči družinam z otroki s posebnimi potrebami vzpostavljen, postopki zaposlovanja dodatnih varuhov že tečejo, na vrsti so oblikovanja osebnih načrtov in neposredno delo z družinami.«
»Po desetletjih čakanja, ko ni politika niti v liberalnih niti v desnih vladah premaknila ničesar, smo na novem ministrstvu za solidarno prihodnost nemudoma pristopili družinam.«
»Od gospoda Maljevca in gospe Klakočar Zupančič bi pričakovala, da se opravičita za ta videoposnetek vsem staršem, ker je bil v posmeh vsem nam, ker sta v bistvu oba lagala. Čisto laž sta izrekla in od tega nič naredila.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Poučevala sem dolgotrajno bolno učenko, učenko s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, ki je imela disleksijo, učenko z ADHD-jem ter učenko z motnjami v duševnem razvoju.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Nujno je, da v sodelovanju odgovorno krepimo imunski sistem družbe in poskrbimo za slehernika, posebej tistega, ki sam tega ne zna ali ne zmore. Slovenija ima za to vse možnosti in resurse.«
»Občina gosti te otroke iz pokrajine, kar je širše od regije, in sama nosi vse investicijske stroške, kar je res veliko breme za eno občino. Pričakovali bi, da to breme prepozna država in ga prevzame nase.«
»Ministrstvo ob vsem tem povečanju števila odločb ni zagotovilo, kako se bodo te prostorske kapacitete zagotavljale. Obešati to na pleča nekih sedežnih občin dosedanjih šol je zelo nefer.«
»Uvesti je treba sistem in postopek spremljanja ter vrednotenja dela spremljevalcev. V to mora biti vključen tudi primeren odnos, ki ga vzpostavita otrok in njegov spremljevalec.«
»Želimo pa si in ves čas spodbujamo ministrstvo za šolstvo, da bi, tako kot so prevzeli dodatne stroške za razvojne oddelke, ki so seveda mnogo dražji kot redni oddelki, prevzeli tudi stroške za otroke s posebnimi potrebami v rednih oddelkih.«